Δύο νέα κρούσματα κορωνοϊού – Προανήγγειλε άνοιγμα δημοτικών ο Χαρδαλιάς

Ο κ. Χαρδαλιάς αναφέρθηκε στη θετική εμπειρία από τα γυμνάσια και τα Λύκεια, προαναγγέλοντας ουσιαστικά άνοιγμα των δημοτικών – Αυριο οι ανακοινώσεις

Ανακοινώθηκαν δύο νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα μας και κανένας νέος θάνατος. Επίσης ανακοινώθηκε από το υπουργείο Yγείας ότι ο αριθμός των διασωληνωμένων είναι στους 19, με μέσο όρο ηλικίας τα 70 έτη.

Εκατό ασθενείς έχουν εξέλθει των ΜΕΘ. Ο συνολικός αριθμός των νεκρών είναι 171.

Την ενημέρωση πραγματοποιεί ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων Νίκος Χαρδαλιάς και ο λοιμωξιολόγος και διευθυντής Υγειονομικού Πολεμικής Αεροπορίας, υποπτέραρχος Δημήτρης Χατζηγεωργίου.

Ο κ. Χατζηγεωργίου αναφέρθηκε στο άνοιγμα των εστιατορίων από αύριο σημειώνοντας ότι «η άρση των μέτρων δεν σημαίνει ότι επιστρέφουμε στις παλιές μας συνήθειες» και ότι πρέπει να επιδείξουμε σύνεση και να τηρούμε τα μέτρα ασφαλείας.

«Η φάση του ανοίγματος εξελίσσεται ομαλά. Οι συστάσεις τηρούνται, έτσι πρέπει να συνεχίσουμε» υπογράμμισε από την πλευρά του ο κ. Χαρδαλιάς. Οπως είπε, αύριο θα ανακοινωθεί αν ανοίγουν δημοτικά σχολεία, νηπιαγωγεία και παιδικοί σταθμοί. Σημείωσε ότι η εμπειρία από τα γυμνάσια και τα Λύκεια είναι θετική, δείχνοντας ουσιαστικά ότι αύριο θα ανακοινωθεί ότι ανοίγουν τον Ιούνιο και τα δημοτικά σχολεία.

Ο κ. Χατζηγεωργίου σημείωσε ότι υπάρχουν πολλά επιχειρήματα που μας λένε ότι πρέπει να ανοίξουν τα δημοτικά. «Η επιτροπή συνεδριάζει αυτή τη στιγμή για αυτό το θέμα για να καλύψει κάποιες λεπτομέρειες, αλλά οι περισσότεροι επιδημιολόγοι είναι υπέρ του ανοίγματος». Σημείωσε επίσης ότι είναι μικρός ο αριθμός των παιδιών που νοσούν παγκοσμίως και οι επιπτώσεις του ιού σε αυτές τις ηλικίες είναι πολύ μικρές. Επίσης ο ρόλος των παιδιών στη μετάδοση είναι χαμηλός. Αυτά τα συμπεράσματα οδηγούν τη ζυγαριά να κλίνει προς το άνοιγμα, είπε ο κ. Χατζηγεωργίου. «Αντίστοιχη οδηγία θα υπάρξει και για τους παιδικούς σταθμούς», για τους οποίους είπε ότι αυτό θα γίνει σε μεταγενέστερο στάδιο, χωρίς να δώσει περισσότερες πληροφορίες.