ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: “Παράλογες χρώσεις από τη Vodafone! Είμαι 15 χρόνια συνδρομητής με 4 γραμμές! Αυτά που μου λένε δεν έχουν λογική εξήγηση!” (ΕΓΓΡΑΦΟ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ)

“Θα ήθελα να σας καταγγείλω ότι έλαβα τον τελευταίο λογαριασμό της Vodafone (15 χρόνια συνδρομητής, 4 γραμμές αφού αισίως εκτός από τις άλλες, βάλαμε και σταθερό, χωρίς να έχει καθυστερήσει η πληρωμή του λογαριασμού ούτε μια φορά)  ο οποίος ήταν κατά 110€ περίπου πιο πάνω από το πάγιο (είχα ξεπεράσει τον χρόνο ομιλίας του παγίου κατά 2 ώρες περίπου). Όταν κοίταξα την ανάλυση των κλήσεων εκτός παγίου είδα κάποιες χρεώσεις οι οποίες ήταν παράλογες (σας επισυνάπτω την ανάλυση των κλήσεων εκτός παγίου).

Να σας εξηγήσω τι εννοώ παράλογες.

Στις 15.09 και ώρα 12:50 έκανα μια κλήση προς κινητό Wind και είχε διάρκεια 13.22 λεπτά με χρέωση 0,5238€, ενώ την ίδια μέρα αλλά λίγες ώρες πιο αργά (στις 23:23) η κλήση μου σε κινητό του ίδιου δικτύου με διάρκεια 17.06 λεπτά έχει χρέωση 9,9522€. Παρόμοια περίπτωση έχω και με δύο άλλες κλήσεις οι οποίες έγιναν στις 18.09 σε κινητά του δικτύου Cosmote. Η πρώτη κλήση με διάρκεια 15.46 λεπτά είχε χρέωση 4,7142€ ενώ η δεύτερη με διάρκεια 13.15 λεπτά είχε χρέωση 7,7115€.

Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελάτων της Vodafone και μια εκ των προσωπικών συμβούλων προσπάθησε να μου εξηγήσει ότι η χρέωση ανά δευτερόλεπτο είναι 0,0095€ και ότι η χρέωση στον χρόνο γίνεται στα λεπτά (αν παραδείγματος χάριν κάνω μία κλήση 6.35 λεπτά θα χρεωθώ 7 λεπτά, βέβαια κάτι τέτοιο δεν φαίνεται στην ανάλυση που έχω). Μιλήσαμε αρκετή ώρα αλλά δεν πήρα ξεκάθαρη απάντηση γιατί αυτά που μου έλεγε δεν είχαν καμία λογική.

Έχω πληρώσει τον λογαριασμό (τις πάγιες χρεώσεις τουλάχιστον) και περιμένω μία λογική εξήγηση για τις χρεώσεις των κλήσεων μου (έχουμε κάνει και αμφισβήτηση λογαριασμού).

Θα ήθελα να ζητηθεί μία λογική εξήγηση από την Vodafone για τις χρεώσεις των κλήσεων και μία σαφής εικόνα των χρεώσεων”

Οτιδήποτε χρειαστείτε είμαι στην διάθεση σας.

Ευχαριστώ πολύ.

Με εκτίμηση.

Κ.Γ