Eurovision 2019: Ο λιτός και απέριττος Ολλανδός, η εκρηκτική Φουρέιρα και η απογοητευτική Μαντόνα! Το κοινό γύρισε την πλάτη στο τραγούδι των Σκοπίων! (ΒΙΝΤΕΟ)

Ο Ντάνκαν Λόρενς με το τραγούδι του «Arcade» μάγεψε το κοινό μόνο με όπλα τη φωνή και το πιάνο του -Η εμφάνιση έκπληξη των Σκοπίων και τα πολιτικά μηνύματα για την Παλαιστίνη -Σάρωσε σε τηλεθέαση ο τελικός της Eurovision – 21η θέση η Ντούσκα, 15η η Τάμτα
Μόνο αυτός και το πιάνο του. Ο Ντάνκαν Λόρενς και το Arcade έφεραν στην Ολλανδία τη νίκη για πέμπτη φορά. Το τραγούδι «Arcade» βρέθηκε στην πρώτη θέση των προτιμήσεων μετά από μια ψηφοφορία θρίλερ γεμάτη ανατροπές εκπλήξεις και αγωνία καθώς οι χώρες που ξεκίνησαν ως φαβορί έβλεπαν τη θέση τους να αλλάζει διαρκώς.Ο Duncan de Moor, γνωστός ως Ντάνκαν Λόρενς, έχει καταγωγή από το Spijkenisse της Ολλανδίας και είναι γεννημένος στις 11 Απριλίου του 1994. Ο 25χρονος καλλιτέχνης είναι απόφοιτος από την Rock Academy στο Tilburg, στην οποία σπούδασε τραγούδι και να γίνει και συνθέτης μουσικής.

Η ιστορία του τραγουδιού

Ο Ντάνκαν Λόρενς αποκάλυψε πως οι στίχοι του τραγουδιού μιλούν για μια πολύ προσωπική ιστορία. «Είναι εμπνευσμένοι από την ιστορία ενός ανθρώπου που αγάπησα βαθιά και ο οποίος πέθανε σε πολύ νεαρή ηλικία». Σκοπός του Ολλανδού ήταν η δική του τραυματική εμπειρία να αγγίξει τον κάθε έναν ξεχωριστά. «Μετατράπηκε από μια πολύ προσωπική ιστορία, σε μια ιστορία με την οποία ο καθένας θα μπορούσε να ταυτιστεί. Το «Arcade» είναι ένα τραγούδι για την προσμονή. Περιμένεις κάτι που μοιάζει απλησίαστο» δηλώνει.

Σκιά του εαυτού της η Μαντόνα, η φωνή έβγαινε λάθος
Σκληρή είναι κριτική και όχι άδικη που ασκεί η γερμανική Welt στην χθεσινοβραδινή εμφάνιση της ποπ σταρ Μαντόνα στον τελικό της 64ης Eurovision, με ένα άρθρο της εφημερίδας που κλείνει με τη φράση: «Ήταν το βράδυ που η Γερμανία τραγούδησε καλύτερα από την Μαντόνα».

Η εμφάνιση της σούπερ σταρ ήταν αδύναμη. Ξεκίνησε με την προσπάθειά της να τραγουδήσει μία διασκευή του «Like a Prayer», που έκλεισε φέτος 30 χρόνια από την κυκλοφορία του, αλλά η φωνή έβγαινε λάθος καθ’ όλη τη διάρκεια του τραγουδιού με τη Μαντόνα να δείχνει ότι πασχίζει να τραγουδήσει και να κινείται με δυσκολία πάνω στη σκηνή.

Χαμός στο Twitter με τα φάλτσα της Μαντόνα

Στη συνέχεια τραγούδησε το νέο της single «Future», αυτή τη φορά προφανώς ηχογραφημένο, αλλά με την ίδια να κινείται με δυσκολία πάνω στη σκηνή, χωρίς ρυθμό και νεύρο.
Έτσι ένα τόσο σημαντικό γεγονός για τη διοργάνωση, αυτό της εμφάνισης της «Βασίλισσας της Ποπ», που επισκίασε ακόμα και τον Ολλανδό νικητή Ντάνκαν Λόρενς, θα το θυμούνται όλοι για το πόσο κακή ήταν η εμφάνιση της Μαντόνα και η εφημερίδα αναρωτιέται εάν η Μαντόνα ξέχασε να τραγουδάει ή τραγουδούσε έτσι πάντα.

Βέβαια το άρθρο της Welt κάνει αναφορά και στη γερμανική συμμετοχή που με τα βίας έφτασε στην 23η θέση, με 32 βαθμούς, κι αυτό χάρη στις επιτροπές. Από τις 41 χώρες μόνο έξι επιτροπές έδωσαν βαθμούς στη Γερμανία -η Αυστραλία, η Λιθουανία, η Ελβετία, η Δανία, η Ιρλανδία και η Λευκορωσία. Οι S!sters με το «Sisters» δεν κατάφερε να συγκινήσει το ευρωπαϊκό κοινό και δεν πήρε κανέναν βαθμό από το televoting, καθώς προφανώς τον διαγωνισμό δεν παρακολούθησαν ούτε η Γερμανοί που ζουν έξω από τη χώρα τους.

Η Ευρώπη «υποκλίθηκε» στην Ελένη Φουρέιρα για ακόμα μία φορά!
Ένα χρόνο μετά τη θριαμβευτική της εμφάνιση στο διαγωνισμό και μία ημέρα αφότου κυκλοφόρησε, από την Panik Records, το πρώτο της διεθνές EP με τίτλο «Gypsy Woman», η pop diva συμμετείχε σε ένα special interval act με τίτλο «θρύλοι της Eurovision».

Φορώντας μία custommade δημιουργία Vrettos Vrettakos, του σχεδιαστή που την έντυσε και στον περσινό διαγωνισμό, κεντημένη με περισσότερα από 250.000 κρύσταλλα Swarovski και εμπνευσμένη από τα εμβληματικά shows των burlesque και follies bergeres του Παρισιού, άφησε τους πάντες άφωνους!

Η «εκρηκτική» performer μοιράστηκε τη σκηνή με τους Conchita Wurst, Mans Zelmerlöw και Verka Serduchka και ξεσήκωσε το κοινό με το «Dancing Lasha Tumbai», το τραγούδι με το οποίο η Verka εκπροσώπησε την Ουκρανία το 2007 και είναι ένα από τα διαχρονικά hits της Eurovision. Στη συνέχεια, μαζί με τους υπόλοιπους καλλιτέχνες, πλαισίωσε την Gali Atari στο «Hallelujah», με το οποίο το Ισραήλ κέρδισε τη Eurovision το 1979.

Η περσινή Eurovision στάθηκε η αφετηρία για την εκτός συνόρων πορεία της Ελένης Φουρέιρα, η οποία, μέσα σε ένα χρόνο, μετρά international hit singles, μία συνεργασία κορυφής με τον θρυλικό Snoop Dogg και τον ταλαντούχο Kaan και μία sold out ευρωπαϊκή περιοδεία με εμφανίσεις σε περισσότερους από 35 σταθμούς η οποία συνεχίζεται ακόμα.

Δείτε την εμφάνιση της Ελένης Φουρέιρα (στο 4:45)

Το κοινό γύρισε την πλάτη στο τραγούδι των Σκοπίων
Ένα από τα θέματα συζήτησης ήταν η εμφάνιση της εκπροσώπου των Σκοπίων στη διοργάνωση καθώς και ο τρόπος που συμπεριφέρθηκαν κοινό και κριτές.
Έτσι το τραγούδι που εκπροσώπησε τα Σκόπια κέρδισε τη στήριξη της κριτικής επιτροπής η οποία του έδωσε τη δεύτερη θέση, αλλά το κοινό «γύρισε την πλάτη» στο τραγούδι δίνοντας μόλις 58 βαθμούς με αποτέλεσμα να βρεθεί στην 8η θέση της γενικής κατάταξης.

Πολλοί επιχείρησαν να προσδώσουν και πολιτικό χαρακτήρα στη συμπεριφορά κοινού και κριτικής επιτροπής με φόντο τη Συμφωνία των Πρεσπών. Στο πλαίσιο αυτό, ερμηνεύτηκε από κάποιους ότι η στήριξη της κριτικής επιτροπής στο τραγούδι μεταφράζεται και σε στήριξη της Συμφωνίας των Πρεσπών που σύναψαν Αθήνα και Σκόπια ενώ αντίθετα η πλειοψηφία του κόσμου φέρεται να εξέφρασε την αντίθεσή του με τη Συμφωνία.

Εκτός 10άδας Ελλάδα και Κύπρος
H Ελλάδα με την Κατερίνα Ντούσκα και η Κύπρος με την Τάμτα κατέκτησαν την 21η και 15η θέση αντίστοιχα.

H εμφάνιση της Κατερίνας Ντούσκα
Σταθερή στα πατήματά της η Κατερίνα Ντούσκα ερμήνευσε το «Better Love» και με όπλο την ιδιαίτερη φωνή της εντυπωσίασε τα εκατομμύρια των τηλεθεατών που την παρακολούθησαν. Ολοκληρώνοντας της ερμηνεία της η Κατερίνα είπε στα ελληνικά: Ευχαριστούμε! Ωστόσο η Ελληνοκαναδέζα τραγουδίστρια δεν έπεισε και κατετάγη στην 21η θέση συγκεντρώνοντας 71 βαθμούς.

H 29χρονη τραγουδίστρια, που πολλοί έχουν παρομοιάσει τη φωνή της με εκείνη της Amy Winehouse, ανέβηκε στην σκηνή του Expo και ταξίδεψε τόσο το κοινό που βρίσκεται εκεί όσο και τους τηλεθεατές όλου του κόσμου με φωνή της.

Στιλιστικά η Κατερίνα Ντούσκα εμφανίστηκε με δημιουργία Deux Hommes σε λευκό χρώμα και έχοντας τα μαλλιά της κάτω. Η Κατερίνα και η ομάδα της εφάρμοσαν την τεχνική ταμπλό βιβάν, μια τεχνική που βλέπουμε πρώτη φορά στη σκηνή της Eurovision. Ειδικότερα, πρόκειται για την αναπαράσταση μιας ιστορικής σκηνής με ζωντανά ακίνητα πρόσωπα, με σκοπό να δίνουν την εντύπωση πίνακα ζωγραφικής.

Εντυπωσιακή η Τάμτα στη σκηνή
Η Τάμτα για τρία ολόκληρα λεπτά εντυπωσίασε το κοινό που την παρακολούθησε τόσο με τη σκηνική της παρουσία όσο και με τις φωνητικές ικανότητες. Η Τάμτα εμφανίστηκε στη σκηνή φορώντας μαύρο vinyl τζάκετ και μαύρες vinyl thigh high ψηλοτάκουνες μπότες, που καλύπτουν σχεδόν όλο της το πόδι. Πλαισιώθηκε από τέσσερις χορευτές, που επίσης φορούσαν μαύρα ρούχα και μαύρα καπέλα. Στο δεύτερο ρεφρέν του τραγουδιού οι χορευτές έβγαλαν το τζάκετ που φορούσε και εκείνη έμεινε με ένα αστραφτερό body, με ασημί κρόσσια/κρυστάλλους.

Δείτε την εμφάνιση της Τάμτα