Το τηλεοπτικό κοινό “ψηφίζει” Μάνεση

Σύμφωνα με το.. ραβασάκι της Nielsen κατά το πρώτο δίμηνο της φετινής τηλεοπτικής σεζόν (8/9- 4/11/2018), η εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» ήταν πρώτη στο δυναμικό κοινό 18- 54 με 21,5%, 10 μονάδες μπροστά από τον 2ο σταθμό (τον ΑΝΤ1 10,1%) καθώς και στο σύνολο πληθυσμού με 21,1%, και 6 μονάδες μπροστά από τον 2ο σταθμό (ΣΚΑΪ 15,1%). Ο Μάνεσης με πολλά χρόνια εμπειρίας στην δημοσιογραφία και στην παρουσίαση φαίνεται πως με τον ψύχραιμο τρόπο ανάλυσης των γεγονότων αλλά και την αμεσότητα του κατόρθωσε και κέρδισε τους τηλεθεατές