Το θύμα έχει ήδη ενημερώσει δύο τράπεζες και χθες συνοδευόμενη από τον δικηγόρο της, την Εισαγγελέα Υπηρεσίας. Εχει ήδη υποβάλει μήνυση κατ’ αγνώστων στην Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρόδου, που διενεργεί προκαταρκτική εξέταση.
Για παράδειγμα, τα θύματα λαμβάνουν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μοιάζει να έχει σταλεί από την τράπεζά με τους το οποίο τους ζητείται να επιβεβαιώσουν τον αριθμό του τραπεζικού τους λογαριασμού.
Πληροφορίες που μπορεί να ζητηθούν είναι τα ονόματα χρηστών και οι κωδικοί πρόσβασης, αριθμοί κοινωνικής ασφάλισης, αριθμοί τραπεζικών λογαριασμών, αριθμοί πιστωτικών καρτών, ημερομηνία γέννησης κ.α.
Δυστυχώς πραγματοποίησε μέσω του κινητού της τηλεφώνου είσοδο στον παραπάνω σύνδεσμο, νομίζοντας ότι επρόκειτο για το e-banking της τράπεζας και μεταφέρθηκε σε ένα περιβάλλον που ήταν πανομοιότυπο με αυτό της τράπεζάς της, στο οποίο εισήλθε κάνοντας χρήση των κωδικών της και του ονόματος χρήστη, προκειμένου να ελέγξει την υποτιθέμενη παράνομη δραστηριότητα στον λογαριασμό της.
Με την σύνδεση αυτή διαπίστωσε ότι φαίνονταν όλες οι συναλλαγές που είχε πραγματοποιήσει μέσω του internet με αποτέλεσμα να μην υποψιαστεί ότι επρόκειτο για απάτη και ψεύτικο περιβάλλον του site. Διαπίστωσε ότι χωρίς την δική της συναίνεση είχαν μεταφερθεί 12.500 ευρώ την ίδια ημέρα και χωρίς να αναφέρεται η ακριβής ώρα της συναλλαγής.
Σύμφωνα με το dimokratiki.gr, τα χρήματά της μεταφέρθηκαν ειδικότερα σε τραπεζικό λογαριασμό άλλης τράπεζας που είχε ανοιχτεί σε υποκατάστημα της Τράπεζας στην οδό Σταδίου στην Αττική με δικαιούχο έναν Έλληνα. Αμέσως έσπευσε να ακυρώσει την συναλλαγή και ηλεκτρονικά μέσω του site και τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών της τράπεζας.
Έλαβε μάλιστα μήνυμα επιβεβαίωσης από την τράπεζα Πειραιώς ότι η ακύρωση της συναλλαγής εκτελέστηκε επιτυχώς. Αφού έγιναν όλα τα απαραίτητα, η τράπεζα την ενημέρωσε ότι πλέον δεν υπάρχει άλλη ενέργεια που μπορεί να κάνει και επαφίεται στην δεύτερη τράπεζα η επιστροφή των χρημάτων της.